Tänkte fråga er...

publicerat i Allmänt;
.... hur det ser ut på era köksbänkar.
Är ni en sådan person som bara lägger allt där eller vill ni ha det riktigt plockat..??
Jag är absolut det andra, jag får "tupp-juck" om det bara läggs på en bänk.
Men, är jag hemma hos andra som har det så, kan jag bara tänka "att de orkar", jag brukar ju kika på Wahlgrens Värld", jag F.A.T.T.A.R inte att Pernilla orkar ha det så hiskligt rörigt.
Men, roligt att hon bjuder verkligen på sig själv.
 Här har vi en av bänkarna.
 Självaste köksbänken, härligt med diskmaskin, blir allt bortskämd med det.
 Bänken för de större matlagnings-redskapen, kaffebryggaren & vattenkokaren.
De olika rengörings-flaskorna som står där, används för att göra ren spishällen.
 
Jaha, då är det måndag igen, jag och våra tre pälsklingar är ensamna mellan 12.50 - 23.45 (då sover jag gött, kan vakna till om / när maken kryper ner till mig).
Helgen har varit lugn och skön, vi har uträtta det vi skulle, ändå så har vi tagit det lugnt och skönt.
 
Tycker ni det är tråkigt, när jag lägger in bilder på min make-up...??
Snälla, säg det i sådana fall, för då slutar jag med det.
Här har ni i alla fall dagens make-up, både med och utan glasögonen.
 
 
Men snälla, titta INTE på håret, det står åt alla håll och kanter, jag är ju på G att försöka att spara ner det till halvlångt i alla fall.
Snyggt med en kort tuff frisyr, men det ska ju skötas också.

Jag tycker inte det är roligt att fixa iordning min frisyr, för att sedan gå och lägga mig uppepå sängen, NEJ, jag orkar INTE vara uppe en hel dag, ligger mer än vad jag är uppe.
Så, då är en kort, fräck frisyr ogjord.
 
Okidoki, nu vill jag passa på att önska er en fin fortsättning på er måndag.
*Hej svejs*

Kommentera inlägget här :