Nu ni...

publicerat i Allmänt;
....var det riktigt länge sedan jag skrev några rader här inne. Men, min lust för bloggen har inte alls infunnit sig, ja inte alls mycket för datorn överhuvudtaget.
Idag onsdag, mmm det är fortfarande onsdag för mig, men redan torsdag vad gällande klockan.
Ja, vilket fall som helst, så hade vi Görans ena jobbarkompis och hans sambo här på middag. Det har varit prat på detta en längre tid,  en gång fick vi avboka, min smärta satte stopp då.
Vi bjöd på laxfilé, som var tillagad i ett foliepaket tillsammans med salt, citronpeppar, citronsaft, purjolök, tomat och färsk citron.
Detta slängdes på grillen, till detta hade vi pressad potatis,  creme fraiche som blandades ned lemoncurd. 
Kan bara säga, wow vad allt gifte sig bra i munnen.
Till kaffet hade vi en köpt smulpaj med jordgubbar och rabarber.

Jag vet inte om, om ni vet vad jag tycker om mitt hår för tillfället.
Jaså, ni har inte hört det, det ska vi göra ändring på nu.
Skitsnyggt med helblondering när mitt hår var kortklippt, men nu när jag försöker att spara det till halvlångt, då märker jag ju vad blondering har förstört, i alla fall mitt hår.
Så, jag nappade på en annons som jag såg på Facebook, om ett märke som heter Jazz  så nu jäklar hoppas jag dessa produkter är så bra, som folk skriver om de.
Med dessa få rader passar jag på att säga Nattinatt.

Kommentera inlägget här :